Szűrés

Tankockák a magyar nyelvű humán szövegek értésének fejlesztésére

9-12
A LearningApps.org egy webkettes alkalmazás, amely kis, interaktív építőkockák segítségével támogatja a tanulási és tanítási folyamatokat. A már meglévő építőkockák közvetlenül is kapcsolódhatnak tananyagokhoz, illetve a felhasználók saját maguk is készíthetik vagy megváltoztathatják őket. Az oldal célja, hogy az újrafelhasználható… Tovább...

Tankockák az idegen nyelvi szövegek értésének fejlesztésére

9-12
A LearningApps.org egy webkettes alkalmazás, amely kis, interaktív építőkockák segítségével támogatja a tanulási és tanítási folyamatokat. A már meglévő építőkockák közvetlenül is kapcsolódhatnak tananyagokhoz, illetve a felhasználók saját maguk is készíthetik vagy megváltoztathatják őket. Az oldal célja, hogy az újrafelhasználható… Tovább...

Tankockák a természettudományos megismerés támogatására középiskolában

9-12
A LearningApps.org egy webkettes alkalmazás, amely kis, interaktív építőkockák segítségével támogatja a tanulási és tanítási folyamatokat. A már meglévő építőkockák közvetlenül is kapcsolódhatnak tananyagokhoz, illetve a felhasználók saját maguk is készíthetik vagy megváltoztathatják őket. Az oldal célja, hogy az újrafelhasználható… Tovább...

Tankockák a természettudományos megismerés támogatására a felső tagozaton

5-8
A LearningApps.org egy webkettes alkalmazás, amely kis, interaktív építőkockák segítségével támogatja a tanulási és tanítási folyamatokat. A már meglévő építőkockák közvetlenül is kapcsolódhatnak tananyagokhoz, illetve a felhasználók saját maguk is készíthetik vagy megváltoztathatják őket. Az oldal célja, hogy az újrafelhasználható… Tovább...

Tankockákkal az eredményes matematika tanulásért

1-4
A LearningApps.org egy webkettes alkalmazás, mely kis, interaktív építőkockák segítségével támogatja a tanulási és tanítási folyamatokat. A már meglévő építőkockák közvetlenül is kapcsolódhatnak tananyagokhoz, illetve a felhasználók saját maguk is készíthetik vagy megváltoztathatják őket. Az oldal célja, hogy az újrafelhasználható… Tovább...

Problémamegoldás LabVIEW szoftver és LEGO® eszközök alkalmazásával

5-8
A XXI. század első évtizedére világszerte felismerték, hogy a fiatalok érdeklődése egyre inkább csökken a műszaki és természettudományos területek iránt, egyre kevesebben választják hivatásuknak a mérnöki és természettudományi pályákat. Ugyanakkor egy ország versenyképességének záloga a fenti területeken jól képzett szakemberek… Tovább...

Problémamegoldás LabVIEW szoftver és LEGO® eszközök alkalmazásával

9-12
A XXI. század első évtizedére világszerte felismerték, hogy a fiatalok érdeklődése egyre inkább csökken a műszaki és természettudományos területek iránt, egyre kevesebben választják hivatásuknak a mérnöki és természettudományi pályákat. Ugyanakkor egy ország versenyképességének záloga a fenti területeken jól képzett szakemberek… Tovább...

Digitális grafika – 3D-világ középiskolában

9-12
A kreativitás/problémamegoldás fejlesztését célul kitűző módszertani csomagunk a digitális grafika, a vizuális képesség fejlesztését használja eszközül, digitális környezetben. A képszerkesztő eljárások, a digitális képrögzítés, az animációkészítés és a 3D-szkennelés technikájának elsajátításával a diákok olyan mérhető gyakorlati tudást szerezhetnek, amelyet a… Tovább...

Problémamegoldó gondolkodás fejlesztése Edbottal

1-4
Az Edbot olyan programozható, humanoid (emberformájú robot), amely tanórai keretben, illetve azon kívül (például: szakkör) is alkalmazható. Kiválóan alkalmas a diákok motiválására és komplex fejlesztésre: az algoritmikus gondolkodás; a problémamegoldás (egyéni/csoportos); a kreativitás; az anyanyelvi, idegen nyelvi; a matematikai; a… Tovább...

Problémamegoldás Bee-Bot/Blue-Bot robotokkal

1-4
A Bee-Bot/Blue-Bot padlórobot olyan programozható eszköz, amely tanórai és tanórán kívüli keretben egyaránt alkalmazható, kiválóan alkalmas a diákok motiválására és komplex kompetenciafejlesztésre (algoritmikus gondolkodás, problémamegoldás, kreativitásfejlesztés) egyaránt. Az eszközt szinte bármely tanórán használhatják a pedagógusok. Tovább...

Élményszerű tanulás/tanítás középiskolában

9-12
A Samsung Smart School (más néven: Samsung Okos Osztályterem) oktatási megoldása egy olyan digitális keretrendszert biztosít a tanárok és a diákok számára, amelyben a diákok, a tantárgyak széles körében alkalmazhatóan, élményszerűen sajátíthatják el a tananyagot. A tanítás-tanulás folyamata hatékonyabbá válik,… Tovább...

Természettudományok tanulása PASCO eszközök segítségével

9-12
A programcsomagban leírt eszközök alkalmazásának célja a természettudományos oktatás támogatása a középiskolás tanulók körében. Ennek eléréséhez különböző szenzorok és szoftverek alkalmazásával hétköznapi, gyakorlati helyzetekben tehetnek szert tudományos ismertekre, tapasztalatokra a tanulók a tanórákon. A programcsomag egyes elemei a fizika, a… Tovább...

Természettudományok oktatása digitális adatbegyűjtő használatával

9-12
A kilencvenes években – a személyi számítógépek és a mobiltelefonok elterjedésével – az oktatásban is megjelent az igény az informatikai eszközök minél szélesebb körű alkalmazására. Felmerült a kérdés, hogy az informatikaórákon túl milyen tantárgyak tanulását segíthetik elő a számítógépek és… Tovább...

Természettudományok oktatása LabVIEW szoftverrel

9-12
A XXI. század első évtizedére világszerte felismerték, hogy a fiatalok érdeklődése egyre inkább csökken a műszaki és természettudományos területek iránt, egyre kevesebben választják hivatásuknak a mérnöki és természettudományi pályákat. Ugyanakkor egy ország versenyképességének záloga a fenti területeken jól képzett szakemberek… Tovább...

Élményszerű tanulás/tanítás a felső tagozaton

5-8
A Samsung Smart School (más néven: Samsung Okos Osztályterem) oktatási megoldása egy olyan digitális keretrendszert biztosít a tanárok és a diákok számára, amelyben a diákok, a tantárgyak széles körében alkalmazhatóan, élményszerűen sajátíthatják el a tananyagot. A tanítás-tanulás folyamata hatékonyabbá válik,… Tovább...

Természettudományok tanulása PASCO szenzorok és mobileszközök segítségével

5-8
A programcsomagban leírt eszközök alkalmazásának célja a természettudományos oktatás támogatása a felső tagozatos (első sorban a 7–8. évfolyamosok) tanulók körében. Ennek eléréséhez különböző szenzorok és szoftverek alkalmazásával hétköznapi, gyakorlati helyzetekben tehetnek szert tudományos ismertekre, tapasztalatokra a tanulók a tanórákon. A… Tovább...

Természettudományok oktatása digitális adatbegyűjtő használatával

5-8
A kilencvenes években – a személyi számítógépek és a mobiltelefonok elterjedésével – az oktatásban is megjelent az igény az informatikai eszközök minél szélesebb körű alkalmazására. Felmerült a kérdés, hogy az informatikaórákon túl milyen tantárgyak tanulását segíthetik elő a számítógépek és… Tovább...

Természettudományok oktatása LabVIEW szoftverrel

5-8
A XXI. század első évtizedére világszerte felismerték, hogy a fiatalok érdeklődése egyre inkább csökken a műszaki és természettudományos területek iránt, egyre kevesebben választják hivatásuknak a mérnöki és természettudományi pályákat. Ugyanakkor egy ország versenyképességének záloga a fenti területeken jól képzett szakemberek… Tovább...