Digitális grafika – 3D-világ középiskolában

9-12
A kreativitás/problémamegoldás fejlesztését célul kitűző módszertani csomagunk a digitális grafika, a vizuális képesség fejlesztését használja eszközül, digitális környezetben. A képszerkesztő eljárások, a digitális képrögzítés, az animációkészítés és a 3D-szkennelés technikájának elsajátításával a diákok olyan mérhető gyakorlati tudást szerezhetnek, amelyet a… Tovább...

Természetismerettől a természettudományos tantárgyakig 3D-vel

5-8
A természetismerettől a természettudományos tantárgyakig program az 5–6. évfolyamban oktatott természetismeret komplex, megismerés alapú, vizuális oktatásának 3D eszközökkel való támogatását támogatja. Célja az 5–6. évfolyamosok kognitív fejlődésére jellemző komplex megismerési szakaszból a 7. évfolyam utáni, minőségileg új kognitív szakaszba való… Tovább...

Digitális grafika – 3D-világ használható kreatív tudás

5-8
A kreativitás/problémamegoldás fejlesztését célul kitűző módszertani csomagunk a digitális grafika, a vizuális képesség fejlesztését használja eszközül, digitális környezetben. A képszerkesztő eljárások, a digitális képrögzítés, az animációkészítés és a 3D-szkennelés technikájának elsajátításával a diákok olyan mérhető gyakorlati tudást szerezhetnek, amelyet a… Tovább...