Természettudományok oktatása digitális adatbegyűjtő használatával

9-12
A kilencvenes években – a személyi számítógépek és a mobiltelefonok elterjedésével – az oktatásban is megjelent az igény az informatikai eszközök minél szélesebb körű alkalmazására. Felmerült a kérdés, hogy az informatikaórákon túl milyen tantárgyak tanulását segíthetik elő a számítógépek és… Tovább...

Természettudományok oktatása digitális adatbegyűjtő használatával

5-8
A kilencvenes években – a személyi számítógépek és a mobiltelefonok elterjedésével – az oktatásban is megjelent az igény az informatikai eszközök minél szélesebb körű alkalmazására. Felmerült a kérdés, hogy az informatikaórákon túl milyen tantárgyak tanulását segíthetik elő a számítógépek és… Tovább...

Dinamika tanítása interaktív eszközökkel

5-8
Az általános iskolai fizika tananyag 7. osztályos fejezete a dinamika. Amikor a tanulók ezzel a fejezettel találkoznak már számos, a fizikával kapcsolatos alapkészséggel rendelkezniük kell. Fontos azonban, hogy már fizika tanulmányaik elején hozzászokjanak ahhoz, hogy a természettudományos törvények nem puszta… Tovább...

Kinematika tanítása interaktív eszközökkel

9-12
A középiskolai fizika tananyag első fejezete a kinematika. Fontos, hogy ebben a korban, rögtön a fizikával történő mélyebb ismerkedés elején a tanulók hozzászokjanak ahhoz, hogy a természettudományos törvények nem puszta kinyilatkoztatások vagy vélemények, hanem kísérletekből származó tapasztalatok elemzésén alapuló következtetések.… Tovább...