A sajátos nevelési igényű tanulók távtanítását is segíti a nyilvánossá tett eDia rendszer

A koronavírus-járvány miatt kialakult rendkívüli oktatási helyzetben különös figyelmet kell fordítani azokra a gyerekre, tanulókra, családokra, akiknek az egyenlő bánásmód és esélyegyenlőség szempontjai tekintetében többlettámogatásra van szükségük. A távtanítás ismeretlen gyakorlatában nagyon sok digitálisan alkalmazható lehetőség bukkan fel, ezért Tovább...

Az SZTE a járvány idejére hozzáférhetővé tette az eDia-rendszert

A koronavírus-járvány miatt kialakult oktatási helyzetre tekintettel, a Szegedi Tudományegyetem mindenki számára hozzáférhetővé tette az eDia-rendszert annak érdekében, hogy támogassa a pedagógusokat a tanulás-tanítás folyamatosságának biztosításában. Az eDia feladatai az 1–6. évfolyam számára készültek, és tudományosan megalapozott tartalmi keretekre Tovább...

Dinamika tanítása interaktív eszközökkel

5-8
Az általános iskolai fizika tananyag 7. osztályos fejezete a dinamika. Amikor a tanulók ezzel a fejezettel találkoznak már számos, a fizikával kapcsolatos alapkészséggel rendelkezniük kell. Fontos azonban, hogy már fizika tanulmányaik elején hozzászokjanak ahhoz, hogy a természettudományos törvények nem puszta… Tovább...