„Motiváló volt a szimulációkon, otthoni kísérleteken alapuló vizsgálódás” – A távtanítás sikertörténetei, avagy hétköznapi hőseink 11.

Cikksorozatunkban olyan pedagógusokat és iskolákat mutatunk be, akik a járványhelyzet nyomán elrendelt digitális munkarendben kiemelkedő oktatási, illetve támogató tevékenységet folytattak. Célunk, hogy a széles közönség is megismerje történeteiket, tapasztalataikat, a távtanítás során kialakított jó gyakorlataikat. Az alábbiakban Klacsákné Tóth Tovább...

Digitális pedagógiai módszertani ajánlások gyűjteménye

Az Emberi Erőforrások Minisztériuma Köznevelésért Felelős Államtitkársága megbízásából a Digitális Jólét Nonprofit Kft., az eKréta Informatikai Zrt. és az Oktatási Hivatal munkatársai közreműködésével módszertani kiadvány készült és jelent meg, hogy támogassa azoknak a pedagógusoknak a munkáját, akik a koronavírus-járvány Tovább...

Digitális Témahét 2019 – Szakmai műhely Miskolcon

A Digitális Pedagógiai Módszertani Központ szakmai műhelyén innovatív pedagógusok osztják meg tapasztalataikat, adnak ötleteket a Digitális Témahétre való felkészüléshez. Ha Ön nyitott a digitáliskompetencia-fejlesztés újszerű módszereire, szeret csapatmunkában dolgozni, a diákjaival együtt gondolkodni és kísérletezni, és a tanulást élménnyé Tovább...

Mi a digitális pedagógia lényege, ha nem az eszközhasználat?

A 2018. május 3-ai első összejövetelt követően, június 13-án nagy sikerrel zajlott le a Digitális Pedagógiai Műhely második szakmai fóruma. A rendezvénysorozat célja, hogy előadásokkal bevezetett műhelybeszélgetések keretében biztosítson lehetőséget különféle szakemberek – oktatási szakértők, kutatók, médiapedagógusok és a Tovább...