Szakmai műhelysorozat a Digitális Pedagógiai Módszertani Központ szervezésében

Műhelymunka-sorozatot indít a Digitális Pedagógiai Módszertani Központ (DPMK) „Pedagógiai megújulás a 21. század eszközeivel” címmel a 2019/2020-as tanévben. A szakmai rendezvények célja kettős: egyrészt az EFOP-3.2.3-17, illetve VEKOP-7.3.3-17 „Digitális környezet a köznevelésben” pályázatot megvalósító, másrészt a Digitális Témahétre készülő Tovább...

Robotika és algoritmikus gondolkodás fejlesztése a közoktatásban

Műhelymunkával egybekötött nemzetközi konferenciát szervezett „Robotika és algoritmikus gondolkodás fejlesztése a közoktatásban / Robotics and Development of Algorithmic Thinking in Public Education” címmel a Digitális Pedagógiai Módszertani Központ, 2019. február 26-án, az EFOP 3.2.15-VEKOP-17 „A köznevelés keretrendszeréhez kapcsolódó mérési-értékelési Tovább...

Digitális Témahét 2019 – Szakmai műhelyek márciusban az ország több pontján

„Ha a Digitális Témahétre gondolok, akkor a következő szavak jutnak eszembe: szemlélet, fejlődés, közösség, módszertan, alkotás, öröm. A projekthétre való felkészülés során folyamatosan fejlődtem, tanultam, ennek eredményeként módszertanilag sokszínű, átgondolt alternatívát tudtam biztosítani a tanítványaim számára a hagyományos tanítás Tovább...

Digitális Témahét 2019 – Szakmai műhely Miskolcon

„Ha a Digitális Témahétre gondolok, akkor a következő szavak jutnak eszembe: szemlélet, fejlődés, közösség, módszertan, alkotás, öröm. A projekthétre való felkészülés során folyamatosan fejlődtem, tanultam, ennek eredményeként módszertanilag sokszínű, átgondolt alternatívát tudtam biztosítani a tanítványaim számára a hagyományos tanítás Tovább...

Horvátországi szakmai fórum az oktatási intézmények digitális felkészültségéről

A Horvát Akadémiai és Kutatási Hálózat (Croatian Academic and Research Network, CARNet) a Tudományügyi és Oktatási Minisztériummal együttműködve Stratégiai Fórumot szervezett 2018. december 5-én Zágrábban az iskolák digitális felkészültsége témájában. A fórumon részt vett dr. Blaženka Divjak, Horvátország tudományügyi Tovább...

Műhelymunka az EFOP-3.2.3-17 pályázatot megvalósító intézmények számára

A Digitális Pedagógiai Módszertani Központ (DPMK) szakmai támogatást nyújtó tájékoztatót és műhelymunkát tart az EFOP-3.2.3-17 pályázatot megvalósító intézmények pedagógusainak. A műhely célja tovább erősíteni a szakmai együttműködést a pályázati programot megvalósító intézményekkel, valamint elmélyíteni a kooperáción alapuló partnerséget és eszmecserét Tovább...

Műhelymunka az EFOP-3.2.3-17 pályázatot megvalósító intézmények számára

A Digitális Pedagógiai Módszertani Központ (DPMK) szakmai támogatást nyújtó tájékoztatót és műhelymunkát tart az EFOP-3.2.3-17 pályázatot megvalósító intézmények pedagógusainak. A műhely célja tovább erősíteni a szakmai együttműködést a pályázati programot megvalósító intézményekkel, valamint elmélyíteni a kooperáción alapuló partnerséget és eszmecserét Tovább...

Műhelymunka az EFOP-3.2.3-17 pályázatot megvalósító intézmények számára

A Digitális Pedagógiai Módszertani Központ (DPMK) szakmai támogatást nyújtó tájékoztatót és műhelymunkát tart az EFOP-3.2.3-17 pályázatot megvalósító intézmények pedagógusainak. A műhely célja tovább erősíteni a szakmai együttműködést a pályázati programot megvalósító intézményekkel, valamint elmélyíteni a kooperáción alapuló partnerséget és eszmecserét Tovább...

Műhelymunka az EFOP-3.2.3-17 pályázatot megvalósító intézmények számára

A Digitális Pedagógiai Módszertani Központ (DPMK) szakmai támogatást nyújtó tájékoztatót és műhelymunkát tart az EFOP-3.2.3-17 pályázatot megvalósító intézmények pedagógusainak. A műhely célja tovább erősíteni a szakmai együttműködést a pályázati programot megvalósító intézményekkel, valamint elmélyíteni a kooperáción alapuló partnerséget és eszmecserét Tovább...

Műhelymunka az EFOP-3.2.3-17 pályázatot megvalósító intézmények számára

A Digitális Pedagógiai Módszertani Központ (DPMK) szakmai támogatást nyújtó tájékoztatót és műhelymunkát tart az EFOP-3.2.3-17 pályázatot megvalósító intézmények pedagógusainak. A műhelymunka célja tovább erősíteni a szakmai együttműködést a pályázati programot megvalósító intézményekkel, valamint elmélyíteni a kooperáción alapuló partnerséget és eszmecserét Tovább...

Műhelymunka a VEKOP-7.3.3-17 pályázatot megvalósító intézmények számára

A Digitális Pedagógiai Módszertani Központ (DPMK) szakmai támogatást nyújtó tájékoztatót és műhelymunkát tart a VEKOP-7.3.3-17 pályázatot megvalósító intézmények pedagógusainak. A műhelymunka célja az elkövetkező két év közös feladatairól való tájékoztatás és egyeztetés, valamint a kooperáción alapuló partnerség elmélyítése. A Tovább...

Műhelymunka a VEKOP-7.3.3-17 pályázatot megvalósító intézmények számára

A Digitális Pedagógiai Módszertani Központ (DPMK) szakmai támogatást nyújtó tájékoztatóra és műhelymunkára hívja a VEKOP-7.3.3-17 pályázatot megvalósító intézményeket. A DPMK egyik kiemelt feladata, hogy az EFOP-3.2.15-VEKOP-17-2017-00001 „A köznevelés keretrendszeréhez kapcsolódó mérési-értékelési és digitális fejlesztések, innovatív oktatásszervezési eljárások kialakítása, megújítása” című kiemelt projekt keretében elősegítse Tovább...

Műhelymunka az EFOP-3.2.3-17 pályázatot megvalósító intézmények számára

A Digitális Pedagógiai Módszertani Központ (DPMK) szakmai támogatást nyújtó tájékoztatóra és műhelymunkára hívja az EFOP-3.2.3-17 pályázatot megvalósító intézményeket. A DPMK  az EFOP-3.2.15-VEKOP-17-2017-00001 kiemelt projekt keretében folyamatos támogatást nyújt a pályázaton nyertes intézmények számára a vállalásaik teljesítéséhez. Központunk szeretné folytatni és tovább erősíteni a szakmai együttműködést a pályázati Tovább...

Mi a digitális pedagógia lényege, ha nem az eszközhasználat?

A 2018. május 3-ai első összejövetelt követően, június 13-án nagy sikerrel zajlott le a Digitális Pedagógiai Műhely második szakmai fóruma. A rendezvénysorozat célja, hogy előadásokkal bevezetett műhelybeszélgetések keretében biztosítson lehetőséget különféle szakemberek – oktatási szakértők, kutatók, médiapedagógusok és a Tovább...

Az óvodák is érdeklődnek a digitális pedagógiai jó gyakorlatok iránt

A Budapesti Pedagógiai Oktatási Központ Őszi Pedagógiai Napok 2017 programjának kiemelt témái az idei évben az intézményfejlesztés, a pedagógiai innovációk és az eredményes tanulás voltak. A rendezvénysorozaton, amely egyidejűleg bázis intézmények bemutatkozására is lehetőséget adott, az óvodától középiskoláig terjedő Tovább...

A digitális kompetenciák megszerzése alapkövetelmény

Az Informatikai Vállalkozók Szövetségének Oktatási munkacsoportja szakmai ülést tartott az EPALE Magyarországgal (az Európai Felnőttkori Tanulás Elektronikus Platformja magyarországi koordinátorával) közösen. A november 2-án lezajlott rendezvény fókuszában a hazai szak- és felnőttképzés helyzete, valamint a felnőttkori tanulás jövője állt. Tovább...