„Ha a Digitális Témahétre gondolok, akkor a következő szavak jutnak eszembe: szemlélet, fejlődés, közösség, módszertan, alkotás, öröm. A projekthétre való felkészülés során folyamatosan fejlődtem, tanultam, ennek eredményeként módszertanilag sokszínű, átgondolt alternatívát tudtam biztosítani a tanítványaim számára a hagyományos tanítás helyett.” (Bognár Amália magyar–történelem szakos tanár, a Digitális Témahét 2016-os díjazottja)
De mit jelent ez a fajta tanítás-tanulás a gyakorlatban? Mi történik a Digitális Témahéten az iskolában? Miként vonhatjuk be a diákokat a tervezés folyamatába? Hogyan készülhetünk fel eredményesen a projektek lebonyolítására? Merjünk-e belevágni, ha csak kevés tapasztalatunk van a digitális pedagógia módszereiről?
Ezekre és még sok más kérdésre is választ kap, ha részt vesz a Digitális Pedagógiai Módszertani Központ (a továbbiakban DPMK) szakmai műhelyein, ahol innovatív pedagógusok osztják meg tapasztalataikat, adnak ötleteket a felkészüléshez. Ha Ön nyitott a digitáliskompetencia-fejlesztés újszerű módszereire, szeret csapatmunkában dolgozni, a diákjaival együtt gondolkodni és kísérletezni, és a tanulást élménnyé kívánja tenni számukra, akkor csatlakozzon a Digitális Témahéthez!
A DPMK szakmai műhelyei az alábbi helyszíneken és időpontokban kerülnek megrendezésre:
Győr, 2019. március 5. 14.00–17.00
Budapest, 2019. március 6. 14.00–17.00
Kecskemét, 2019. március 7. 14:00–17:00
Szeged, 2019. március 11. 14:00–17:00
Pécs, 2019. március 12. 14.00–17.00
Zalaegerszeg, 2019. március 13. 14.00–17.00
A műhelyek részletes programját, valamint a regisztrációs linkeket itt találhatják.