A tanulók digitális kompetenciáira vonatkozó követelményrendszerek a közoktatásban – Írország

Országtanulmány Készült: 2018. szeptember Készítette: Szegedi Eszter 1.     Kontextus Az ír digitális oktatási stratégia egy tágabb, a digitális transzformációra és annak gazdaságélénkítő szerepére vonatkozó nemzeti vízióba illeszkedik. Az IKT oktatási rendszerbe való beépítésének fontosságát már a 2011–2016-os kormányprogram is Tovább...

A tanulók digitális kompetenciáira vonatkozó követelményrendszerek a közoktatásban – Luxemburg

Országtanulmány Készült: 2018. szeptember Készítette: Dr. Benkei-Kovács Balázs   Bevezető Az anyag három ország összefoglaló leírásának részeként született. Az európai frankofón országok (Franciaország, Belgium és Luxemburg) digitális fejlesztési programjainak áttekintése komplex szakmai kihívás. Méretüknél és a lakosság heterogenitásánál fogva Tovább...

A tanulók digitális kompetenciáira vonatkozó követelményrendszerek a közoktatásban – Vallónia (Belgium francia nyelvű közössége)

Országtanulmány Készült: 2018. szeptember Készítette: Dr. Benkei-Kovács Balázs   Bevezető Az anyag három ország összefoglaló leírásának részeként született. Az európai frankofón országok (Franciaország, Belgium és Luxemburg) digitális fejlesztési programjainak áttekintése komplex szakmai kihívás. Méretüknél és a lakosság heterogenitásánál fogva Tovább...

A tanulók digitális kompetenciáira vonatkozó követelményrendszerek a közoktatásban – Svájc

Országtanulmány Készült: 2018. szeptember Készítette: Lehmann Miklós Kontextus Az állam konföderációs jellegéből adódóan a digitális stratégia megalkotása és végrehajtása Svájcban is több szereplő együttműködését feltételezi. A 26 kanton nagyrészt önállóan dönt a kötelező oktatás kérdéseiben. Minden kantonnak saját oktatási Tovább...

A tanulók digitális kompetenciáira vonatkozó követelményrendszerek a közoktatásban – Ausztria

Országtanulmány Készült: 2018. szeptember Készítette: Lehmann Miklós  Kontextus Ausztriában a digitális stratégia és az oktatási digitális stratégia megalkotásában több állami intézmény is érintett. Kezdeményezőként ki kell emelni a Kancelláriai Hivatalt (Bundeskanzleramt) közreműködőként, valamint a feladatok gazdáiként a Közlekedési, Innovációs Tovább...