A tanulók digitális kompetenciáira vonatkozó követelményrendszerek a közoktatásban – Németország

Országtanulmány Készült: 2018. szeptember Készítette: Lehmann Miklós  Kontextus Az oktatási rendszer felépítéséből fakadóan a digitalizálással kapcsolatos intézkedések Németországban két szinten történhetnek: egyrészt az állam szintjén, amely az átfogó stratégiák fejlesztéséért felelős, másrészt az oktatási autonómiát élvező tartományok szintjén. Az Tovább...

A tanulók digitális kompetenciáira vonatkozó követelményrendszerek a közoktatásban – Ausztria

Országtanulmány Készült: 2018. szeptember Készítette: Lehmann Miklós  Kontextus Ausztriában a digitális stratégia és az oktatási digitális stratégia megalkotásában több állami intézmény is érintett. Kezdeményezőként ki kell emelni a Kancelláriai Hivatalt (Bundeskanzleramt) közreműködőként, valamint a feladatok gazdáiként a Közlekedési, Innovációs Tovább...