2020. március közepe óta több mint 850 millió gyermek és fiatal – a világ diákjainak, hallgatóinak körülbelül a fele – marad távol az iskoláktól és az egyetemektől a COVID-19 járvány miatt. Országos bezárások 102 országban vannak érvényben. A világ Tovább...
Címke: oktatáspolitika
2019. április 3-án a brit kormány új stratégiát (EdTech Strategy) hirdetett meg, amely jelentősen átalakítja az oktatási intézmények technológiahasználatát az Egyesült Királyságban. Az Oktatástechnológiai Stratégiában megfogalmazott célok szerint a vezető technológiai cégek megbízást kapnak arra, hogy az általános és Tovább...
Horváth Ádám képviseli Magyarországot az OECD TALIS 2018 eredményeit nyilvánosságra hozó nemzetközi szakértői beszélgetésen
Az OECD TALIS 2018-as vizsgálatának eredményei 2019. június 19-én válnak nyilvánossá. Ezen a napon, az OECD és az Education Fast Forward együttműködésében szervezett élő adásban zajló, nyilvános webinárium keretében kerül sor a jelentés első bemutatására. A felmérés főbb eredményeit Tovább...
Az OECD oktatással kapcsolatos tevékenységében kiemelt szerepe van az indikátor programoknak, amelyek összegyűjtött adatait (Indicators of Educational Systems) az évente kiadott Education at a Glance (Oktatási körkép – OECD-mutatók) közli. Az oktatással foglalkozó szakemberek számára nélkülözhetetlen kiadvány az OECD Tovább...
A 2017. novemberi göteborgi csúcstalálkozót követően idén január 17-én megszületett az Európai Bizottság Digitális Oktatási Cselekvési Terve. Az újonnan megjelent Cselekvési Terv fő kérdései arra keresik a választ, hogy az oktatási és képzési rendszerekben részt vevők hogyan vehetik hasznát Tovább...