Az előrejelzések szerint több pénz jut majd oktatástechnológiai kiadásokra a brit iskolákban

2019. április 3-án a brit kormány új stratégiát (EdTech Strategy) hirdetett meg, amely jelentősen átalakítja az oktatási intézmények technológiahasználatát az Egyesült Királyságban. Az Oktatástechnológiai Stratégiában megfogalmazott célok szerint a vezető technológiai cégek megbízást kapnak arra, hogy az általános és Tovább...

Horváth Ádám képviseli Magyarországot az OECD TALIS 2018 eredményeit nyilvánosságra hozó nemzetközi szakértői beszélgetésen

Az OECD TALIS 2018-as vizsgálatának eredményei 2019. június 19-én válnak nyilvánossá. Ezen a napon, az OECD és az Education Fast Forward együttműködésében szervezett élő adásban zajló, nyilvános webinárium keretében kerül sor a jelentés első bemutatására. A felmérés főbb eredményeit Tovább...

Education at a Glance 2017 – OECD Indicators

Az OECD oktatással kapcsolatos tevékenységében kiemelt szerepe van az indikátor programoknak, amelyek összegyűjtött adatait (Indicators of Educational Systems) az évente kiadott Education at a Glance (Oktatási körkép – OECD-mutatók) közli. Az oktatással foglalkozó szakemberek számára nélkülözhetetlen kiadvány az OECD Tovább...

Megjelent az Európai Bizottság Digitális Oktatási Cselekvési Terve

A 2017. novemberi göteborgi csúcstalálkozót követően idén január 17-én megszületett az Európai Bizottság Digitális Oktatási Cselekvési Terve. Az újonnan megjelent Cselekvési Terv fő kérdései arra keresik a választ, hogy az oktatási és képzési rendszerekben részt vevők hogyan vehetik hasznát Tovább...