Sajátos nevelési igényű (SNI) gyerekek, tanulók digitális munkarendje – módszertani ajánlások

A koronavírus-járvány okozta veszélyhelyzetben a kiemelt figyelmet igénylő gyerekek távtanításának megszervezése óriási feladat a szakemberek és a családok számára egyaránt. Az SNI tanulók méltányos oktatásához szükséges feltételek biztosítása a megváltozott körülmények között teljesen más elvárásokat és megoldásokat igényel, mint Tovább...

Digitális munkarend – pedagógiai megoldások

Veszélyhelyzet van az országban, és a megváltozott körülmények miatt rendkívüli elvárásokkal találják szembe magukat a pedagógusok is. Hatalmas terhet ró rájuk az oktatás, a tanítás és tanulás szervezése és működőképességének fenntartása, valamint mindezeknek a saját gyermekeik, családjuk életével való Tovább...

Digitális munkarend a köznevelésben – módszertani ajánlások

A koronavírus terjedésének megfékezése érdekében hozott kormányhatározat értelmében a köznevelési és szakképzési intézmények diákjai március 16-tól további intézkedésig otthonról, tantermen kívüli, digitális munkarendben tanulnak. A digitális, online eszközök és megoldások nem pótolhatják a tanárok és tanulók közötti személyes kapcsolatot Tovább...

Az SZTE a járvány idejére hozzáférhetővé tette az eDia-rendszert

A koronavírus-járvány miatt kialakult oktatási helyzetre tekintettel, a Szegedi Tudományegyetem mindenki számára hozzáférhetővé tette az eDia-rendszert annak érdekében, hogy támogassa a pedagógusokat a tanulás-tanítás folyamatosságának biztosításában. Az eDia feladatai az 1–6. évfolyam számára készültek, és tudományosan megalapozott tartalmi keretekre Tovább...