Online megoldások SNI specifikus javaslatokkal

Jelen írásunkban – a szakemberekkel folytatott konzultáció eredményeként – a digitális munkarend szervezéséhez, koordinációjához a sajátos nevelési igény típusai szerint szeretnénk javaslatokat megfogalmazni, valamint azokra az alkalmazásokra, rendszerekre felhívni a figyelmet, amelyek jól hasznosíthatók az SNI tanulók távtanításban is. Tovább...

Digitális munkarend – milyen eszközökkel?

A szülők, tanulók, pedagógusok nagy része támogatást igényel az otthonról való tanulás megszervezésében és mindennapos megvalósításában, a módszertani és technológiai lehetőségek, ötletek, tanácsok közti eligazodásban. Az alábbi cikkben gyakorlati tapasztalatainkat és elméleti ismereteinket felhasználva ajánlásokat adunk a technikai megoldásokra Tovább...

Digitális munkarend a köznevelésben – módszertani ajánlások

A koronavírus terjedésének megfékezése érdekében hozott kormányhatározat értelmében a köznevelési és szakképzési intézmények diákjai március 16-tól további intézkedésig otthonról, tantermen kívüli, digitális munkarendben tanulnak. A digitális, online eszközök és megoldások nem pótolhatják a tanárok és tanulók közötti személyes kapcsolatot Tovább...

Szakértő tanárból digitálistananyag-fejlesztő

A digitális tananyagok a szöveget, infografikákat, videókat, hanganyagot szerves egységként kezelő tartalmak, amelyek egy előre definiált oktatási cél mentén emelik ki a legfontosabb információkat egy adott témával kapcsolatosan. Amennyiben a fejlesztett digitális tartalmat feltöltjük egy tanulásmenedzsment-rendszerbe, akkor lehetőségünk van Tovább...