Országtanulmány Készült: 2018. szeptember Készítette: Szegedi Eszter 1. Kontextus Wales oktatási rendszere alapvetően a brit oktatási rendszerhez illeszkedik, ezért a brit szabályozási környezet és szolgáltatási rendszer lényegében itt is érvényesnek tekinthető. A közös történelmi gyökerek miatt az oktatási rendszer Tovább...
Címke: #digitális_esélyegyenlőség
Országtanulmány Készült: 2018. szeptember Készítette: Szegedi Eszter 1. Kontextus Az elmúlt 4-5 évben átfogó és sokrétű kormányzati kezdeményezést indítottak útjára Skóciában annak érdekében, hogy minél jobban kiaknázhassák a digitális technológiák térhódítása nyújtotta lehetőségeket. A tervezett változásokat a sajtóközleményekben Skócia Tovább...
Országtanulmány Készült: 2018. szeptember Készítette: Szegedi Eszter 1. Kontextus Az ír digitális oktatási stratégia egy tágabb, a digitális transzformációra és annak gazdaságélénkítő szerepére vonatkozó nemzeti vízióba illeszkedik. Az IKT oktatási rendszerbe való beépítésének fontosságát már a 2011–2016-os kormányprogram is Tovább...
Országtanulmány Készült: 2018. szeptember Készítette: Lehmann Miklós Kontextus Az állam konföderációs jellegéből adódóan a digitális stratégia megalkotása és végrehajtása Svájcban is több szereplő együttműködését feltételezi. A 26 kanton nagyrészt önállóan dönt a kötelező oktatás kérdéseiben. Minden kantonnak saját oktatási Tovább...
Országtanulmány Készült: 2018. szeptember Készítette: Lehmann Miklós Kontextus Ausztriában a digitális stratégia és az oktatási digitális stratégia megalkotásában több állami intézmény is érintett. Kezdeményezőként ki kell emelni a Kancelláriai Hivatalt (Bundeskanzleramt) közreműködőként, valamint a feladatok gazdáiként a Közlekedési, Innovációs Tovább...