Nagy örömmel osztjuk meg e felületen is, hogy közzétették a „IoT, Big Data and AI: Innovating STEM Teaching through Strengthening Teacher Professionalisation” (a Nemzetközi Visegrádi Alap által finanszírozott) projekt nyílt felhívását. A projekt egy négyhónapos gyakorlati képzési program középiskolai Tovább...
Címke: #STEM_MTMI
Országtanulmány Készült: 2018. szeptember Készítette: Szegedi Eszter 1. Kontextus Wales oktatási rendszere alapvetően a brit oktatási rendszerhez illeszkedik, ezért a brit szabályozási környezet és szolgáltatási rendszer lényegében itt is érvényesnek tekinthető. A közös történelmi gyökerek miatt az oktatási rendszer Tovább...
Országtanulmány Készült: 2018. szeptember Készítette: Szegedi Eszter 1. Kontextus Az elmúlt 4-5 évben átfogó és sokrétű kormányzati kezdeményezést indítottak útjára Skóciában annak érdekében, hogy minél jobban kiaknázhassák a digitális technológiák térhódítása nyújtotta lehetőségeket. A tervezett változásokat a sajtóközleményekben Skócia Tovább...
Országtanulmány Készült: 2018. szeptember Készítette: Lehmann Miklós Kontextus Ausztriában a digitális stratégia és az oktatási digitális stratégia megalkotásában több állami intézmény is érintett. Kezdeményezőként ki kell emelni a Kancelláriai Hivatalt (Bundeskanzleramt) közreműködőként, valamint a feladatok gazdáiként a Közlekedési, Innovációs Tovább...