Jelen írásunkban – a szakemberekkel folytatott konzultáció eredményeként – a digitális munkarend szervezéséhez, koordinációjához a sajátos nevelési igény típusai szerint szeretnénk javaslatokat megfogalmazni, valamint azokra az alkalmazásokra, rendszerekre felhívni a figyelmet, amelyek jól hasznosíthatók az SNI tanulók távtanításban is. Tovább...
Címke: tanulási környezet
A Kormány a koronavírus-járvány miatt a köznevelési és szakképzési intézményekben 2020. március 16-ától digitális munkarend bevezetéséről döntött. Ez a precedens nélküli, minden eddigi gyakorlatot alapjaiban átalakító helyzet jelentős kihívást jelent az érintett korosztályok és társadalmi csoportok – pedagógusok, tanulók Tovább...
Műhelymunka-sorozatot indít a Digitális Pedagógiai Módszertani Központ (DPMK) „Pedagógiai megújulás a 21. század eszközeivel” címmel a 2019/2020-as tanévben. A szakmai rendezvények célja kettős: egyrészt az EFOP-3.2.3-17, illetve VEKOP-7.3.3-17 „Digitális környezet a köznevelésben” pályázatot megvalósító, másrészt a Digitális Témahétre készülő Tovább...
Horváth Ádám képviseli Magyarországot az OECD TALIS 2018 eredményeit nyilvánosságra hozó nemzetközi szakértői beszélgetésen
Az OECD TALIS 2018-as vizsgálatának eredményei 2019. június 19-én válnak nyilvánossá. Ezen a napon, az OECD és az Education Fast Forward együttműködésében szervezett élő adásban zajló, nyilvános webinárium keretében kerül sor a jelentés első bemutatására. A felmérés főbb eredményeit Tovább...
Köznevelés, szakképzés, pedagógusképzés, innováció címmel rendezték meg 2018. november 6. és 8. között a XX. Országos Közoktatási Szakértői Konferenciát Hajdúszoboszlón. A Suliszerviz Pedagógiai Intézet koordinálásával minden évben megrendezésre kerülő konferenciát idén – többek közt – a Digitális Jólét Program Tovább...