A digitális osztályterem nem más, mint egy keret, amelyet a diákok és a tanár töltenek ki tartalommal. Csupán egy eszköz, amelynek hatékonysága a felhasználókon (elsősorban a tanáron) múlik. A tanórák, az iskola online kiterjesztése több szempontból lehet jó: kommunikációs Tovább...
Címke: digitális iskola
A Digitális Comenius Program célja, hogy nyomon kövesse, kutassa, elemezze és bemutassa a digitális oktatás fejlesztési aspektusait, a szakpolitikai eszközöket, a digitális oktatási szolgáltatásokat, valamint az innovatív termékek helyzetét, és jó gyakorlatokat azonosítson. Az első jelentés fókuszában a digitális Tovább...
A tanév végéhez közeledve a Digitális Jólét Program és a Digitális Pedagógiai Módszertani Központ szeretné köszönetét és nagyrabecsülését kifejezni áldozatos munkájukért, elismerésre méltó kitartásukért. Összefoglaljuk azokat a gondolatokat, amelyeket néhányukkal ebben a változásokkal és kihívásokkal teli időszakban végzett munkájukról Tovább...
Felhívás köznevelési intézmények számára a Digitális Névjegy Rendszer pilotprogramjában való részvételre A Digitális Jólét Nonprofit Kft. Digitális Pedagógiai Módszertani Központja (DPMK) az EFOP-3.2.15–VEKOP-17–2017–00001 azonosítószámú „A köznevelés keretrendszeréhez kapcsolódó mérési-értékelési és digitális fejlesztések, innovatív oktatásszervezési eljárások kialakítása, megújítása” című Tovább...
Közzétették az Európai Bizottság IKT az oktatásban – Felmérés az iskolák körében 2. című kutatásának eredményeit. A vizsgálat a 2011–12. során lezajlott korábbi adatfelvétel óta először mérte fel az európai oktatás digitalizáltságának mértékét, illetve a tanárok, szülők és diákok Tovább...
A Digitális Jólét Nonprofit Kft. Digitális Pedagógiai Módszertani Központja az EFOP-3.2.15–VEKOP-17–2017–00001 azonosítószámú „A köznevelés keretrendszeréhez kapcsolódó mérési-értékelési és digitális fejlesztések, innovatív oktatásszervezési eljárások kialakítása, megújítása” című kiemelt projekt keretében nyílt pályázatot hirdet digitális mentori támogatás feladatainak ellátására az EFOP-3.2.3-17 Tovább...
A Digitális Jólét Nonprofit Kft. Digitális Pedagógiai Módszertani Központja az EFOP-3.2.15–VEKOP-17–2017–00001 azonosítószámú „A köznevelés keretrendszeréhez kapcsolódó mérési-értékelési és digitális fejlesztések, innovatív oktatásszervezési eljárások kialakítása, megújítása” című kiemelt projekt keretében nyílt pályázatot hirdet a Digitális Névjegy Rendszer iskolai tesztelésének és Tovább...
2019. február 27-ig 54 magyar iskola regisztrált a SELFIE (Self-reflection on Effective Learning by Fostering the Use of Innovative Educational Technologies) oldalán, hogy igénybe vegye azt az online önértékelő eszközt, amely az oktatási intézmények digitális érettségéről ad átfogó képet Tovább...
A Horvát Akadémiai és Kutatási Hálózat (Croatian Academic and Research Network, CARNet) a Tudományügyi és Oktatási Minisztériummal együttműködve Stratégiai Fórumot szervezett 2018. december 5-én Zágrábban az iskolák digitális felkészültsége témájában. A fórumon részt vett dr. Blaženka Divjak, Horvátország tudományügyi Tovább...
A Digitális Pedagógiai Módszertani Központ (DPMK) szakmai támogatást nyújtó tájékoztatóra és műhelymunkára hívja a VEKOP-7.3.3-17 pályázatot megvalósító intézményeket. A DPMK egyik kiemelt feladata, hogy az EFOP-3.2.15-VEKOP-17-2017-00001 „A köznevelés keretrendszeréhez kapcsolódó mérési-értékelési és digitális fejlesztések, innovatív oktatásszervezési eljárások kialakítása, megújítása” című kiemelt projekt keretében elősegítse Tovább...
A Digitális Pedagógiai Módszertani Központ (DPMK) szakmai támogatást nyújtó tájékoztatóra és műhelymunkára hívja az EFOP-3.2.3-17 pályázatot megvalósító intézményeket. A DPMK az EFOP-3.2.15-VEKOP-17-2017-00001 kiemelt projekt keretében folyamatos támogatást nyújt a pályázaton nyertes intézmények számára a vállalásaik teljesítéséhez. Központunk szeretné folytatni és tovább erősíteni a szakmai együttműködést a pályázati Tovább...
Köznevelés, szakképzés, pedagógusképzés, innováció címmel rendezték meg 2018. november 6. és 8. között a XX. Országos Közoktatási Szakértői Konferenciát Hajdúszoboszlón. A Suliszerviz Pedagógiai Intézet koordinálásával minden évben megrendezésre kerülő konferenciát idén – többek közt – a Digitális Jólét Program Tovább...
Mintegy negyedmillió európai iskola számára vált elérhetővé a SELFIE, az az uniós önértékelő eszköz, amely az oktatási intézmények digitális érettségéről ad átfogó képet a kitöltő iskolavezetők, pedagógusok, tanulók számára. Az unió 24 nyelvén elérhető mérőeszközt önkéntes alapon és ingyenesen Tovább...
A Digitális Jólét Nonprofit Kft. Digitális Pedagógiai Módszertani Központja (továbbiakban DPMK) az EFOP-3.2.15–VEKOP-17–2017-00001 azonosítószámú „A köznevelés keretrendszeréhez kapcsolódó mérési-értékelési és digitális fejlesztések, innovatív oktatásszervezési eljárások kialakítása, megújítása” című kiemelt projekt keretében nyílt pályázatot hirdet köznevelési intézmények számára nemzetközi tapasztalatcsere programban Tovább...
A Magyarország Digitális Oktatási Stratégiájának (DOS) ajánlásai nyomán megvalósuló köznevelési fejlesztések egyik első lépése a Digitális Iskola pilot program megvalósítása volt. A 2016/2017-es tanévben az IVSZ (Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége) koordinációjában lezajlott Digitális Mintaiskola Projekt keretében – Tovább...
Kötelező a DPMK honlapjára kitett DFT sablon használata? Nem kötelező, a közzétett sablon ajánlás, a DFT-k kizárólag tartalmi megfelelőség szempontjából kerülnek értékelésre. Amennyiben más formátumú, szerkezetű fejlesztési tervet készítenek, de tartalmilag minden benne van, ami a Felhívás és annak Tovább...