Elérhetőek az IKT az iskolai oktatásban c. európai felmérés eredményei

Közzétették az Európai Bizottság IKT az oktatásban – Felmérés az iskolák körében 2. című kutatásának eredményeit. A vizsgálat a 2011–12. során lezajlott korábbi adatfelvétel óta először mérte fel az európai oktatás digitalizáltságának mértékét, illetve a tanárok, szülők és diákok Tovább...

Webináriumok is segítik a tanárokat a Digitális Témahétre való felkészülésben

3D tárgyalkotás, ArTeC robotika projektek, digitális eszközök digitális projektek értékeléséhez – csak néhány a DPMK által szervezett webináriumok témái közül. A Központ idén is számos módon, projekt mintacsomagok közzététele és Facebook tanári csoport működtetése mellett többek közt webináriumok szervezésével Tovább...

Pályázati felhívás digitális mentori támogatás feladatainak ellátására

A Digitális Jólét Nonprofit Kft. Digitális Pedagógiai Módszertani Központja az EFOP-3.2.15–VEKOP-17–2017–00001 azonosítószámú „A köznevelés keretrendszeréhez kapcsolódó mérési-értékelési és digitális fejlesztések, innovatív oktatásszervezési eljárások kialakítása, megújítása” című kiemelt projekt keretében nyílt pályázatot hirdet digitális mentori támogatás feladatainak ellátására az EFOP-3.2.3-17 Tovább...

Pályázati felhívás a Digitális Névjegy Rendszer iskolai tesztelésének és pilotprogramjának szakmai támogatására

A Digitális Jólét Nonprofit Kft. Digitális Pedagógiai Módszertani Központja az EFOP-3.2.15–VEKOP-17–2017–00001 azonosítószámú „A köznevelés keretrendszeréhez kapcsolódó mérési-értékelési és digitális fejlesztések, innovatív oktatásszervezési eljárások kialakítása, megújítása” című kiemelt projekt keretében nyílt pályázatot hirdet a Digitális Névjegy Rendszer iskolai tesztelésének és Tovább...

Robotika és algoritmikus gondolkodás fejlesztése a közoktatásban

Műhelymunkával egybekötött nemzetközi konferenciát szervezett „Robotika és algoritmikus gondolkodás fejlesztése a közoktatásban / Robotics and Development of Algorithmic Thinking in Public Education” címmel a Digitális Pedagógiai Módszertani Központ, 2019. február 26-án, az EFOP 3.2.15-VEKOP-17 „A köznevelés keretrendszeréhez kapcsolódó mérési-értékelési Tovább...

Digitális Témahét 2019 – Szakmai műhelyek márciusban az ország több pontján

„Ha a Digitális Témahétre gondolok, akkor a következő szavak jutnak eszembe: szemlélet, fejlődés, közösség, módszertan, alkotás, öröm. A projekthétre való felkészülés során folyamatosan fejlődtem, tanultam, ennek eredményeként módszertanilag sokszínű, átgondolt alternatívát tudtam biztosítani a tanítványaim számára a hagyományos tanítás Tovább...

A DPMK is részt vett az MI Koalíció első szakmai napján

Az innovációs és technológiai miniszter által kezdeményezett Magyarországi Mesterséges Intelligencia Koalíció 2019. február 12-én rendezte meg első szakmai napját. A szervezet alapítóinak szándéka, hogy közösen jelöljék ki a mesterséges intelligencia hazai fejlesztésének irányait és kereteit, állandó szakmai és együttműködési fórumot Tovább...

Jánossy Zsolt, a DPMK digitális fejlesztője lett a Sulinetwork-díj idei egyik díjazottja

A 2012-ben alapított Sulinetwork-díj évről évre szakmai elismerésben részesíti azokat a pedagógusokat és oktatási szakembereket, akik kiemelkedő tevékenységükkel, pedagógiai-módszertani munkájukkal hozzájárulnak a digitális írástudás fejlesztéséhez, valamint az info-kommunikációs technológia újszerű oktatási alkalmazásainak elterjesztéséhez. Az elismerést minden évben legfeljebb három Tovább...